Технічний інформаційний розвиток сучасного суспільства вимагає введення
пропедевтичного курсу використання комп’ютера в початковій школі, щоб учень,
який прийшов до 5, 6 чи 7 класу був вже на певному (досить початковому рівні)
ознайомлений із комп’ютерною технікою та завданнями, які вона виконує. Робота
вчителя тут полягає у первинній інтеграції комп’ютера в навчально-виховний
процес.
Учитель
інформатики що викладає в початковій школі має врахувати специфіку змісту навчального предмета; особливості методичної
системи, яка використовується при вивченні конкретного розділу, теми, етапу чи загалом предмету. Особливо важливою складовою кожного уроку інформатики, на мою думку, має
бути обґрунтування
доцільності використання комп’ютера на кожному з етапів. Оскільки
першим завданням школи є збереження життя і здоров’я дитини.
При використанні комп'ютерної техніки на уроках безперервна тривалість занять повинна відповідати вимогам ДСанПіН 5.5.6.008-98 "Улаштування і обладнання кабінетів комп'ютерної техніки в навчальних закладах та режим праці учнів на персональних комп'ютерах". Час роботи молодших школярів за комп’ютером на уроці не повинен сумарно перевищувати 15 хвилин. Весь інший час уроку вчитель знайомить учнів з теоретичним навчальним матеріалом. Теоретична частина уроку може проводитись у формі бесіди, гри, обговорення ситуацій або повторення і закріплення вивченого матеріалу. Після роботи за комп’ютером необхідно проводити гімнастику для очей, яка виконується учнями на робочому місці.
При використанні комп'ютерної техніки на уроках безперервна тривалість занять повинна відповідати вимогам ДСанПіН 5.5.6.008-98 "Улаштування і обладнання кабінетів комп'ютерної техніки в навчальних закладах та режим праці учнів на персональних комп'ютерах". Час роботи молодших школярів за комп’ютером на уроці не повинен сумарно перевищувати 15 хвилин. Весь інший час уроку вчитель знайомить учнів з теоретичним навчальним матеріалом. Теоретична частина уроку може проводитись у формі бесіди, гри, обговорення ситуацій або повторення і закріплення вивченого матеріалу. Після роботи за комп’ютером необхідно проводити гімнастику для очей, яка виконується учнями на робочому місці.
У рамках курсу «Розвиток
інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя інформатики (для учителів
інформатики, які викладатимуть інформатику з 2-го класу)» мною було розроблено дидактичні
матеріали до уроку інформатики у другому класі за темою «Створення зображень.
Зображення з геометричних фігур».
Даний урок
розроблений з дотриманням усіх етапів та методичних рекомендацій щодо
викладання інформатики у початковій школі.





Сподобалося повторення правил поведінки у комп'ютерному класі!
ВідповістиВидалити